sty 14 2015

Codemedia dla Monster Polska


Komentarze: 0

Codemedia dla Monster Polska

Codemedia – największy, niezależny dom mediowy – od grudnia tego roku pracuje dla Monster Polska. Do zadań Codemedia należy m.in. kompleksowe doradztwo marketingowe oraz przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla marki na 2015 rok.

Monster Polska Sp. z o.o. (właściciel monsterpolska.pl) to międzynarodowy portal rekrutacyjny dostarczający innowacyjne produkty oraz rozwiązania wspomagające pozyskiwanie wykwalifikowanych kandydatów przez pracodawców. Z kolei osobom poszukującym pracy daje dostęp do setek tysięcy aktualnych ofert pracy z Polski i zagranicy oraz szeregu porad zawodowych. Portal został założony w 1999 roku i jest częścią Monster.com, jednego z największych na świecie portali rekrutacyjnych oraz Alma Career Oy, holdingu zarządzającego niezależnymi serwisami rekrutacyjnymi w 9 krajach europejskich: Chorwacji, Czechach, Estonii, Finlandii, Litwie, Łotwie, Polsce, Słowacji i na Węgrzech.

Od grudnia tego roku partnerem strategicznym Monster Polska Sp. z o.o. w obszarze komunikacji marketingowej jest dom mediowy Codemedia. Do jego zadań należy przygotowanie strategii marketingowej na 2015, w tym planowanie oraz zakup mediów.

Codemedia wybraliśmy ze względu na doświadczony zespół i jego profesjonalne podejście w zakresie budowania i wdrożenia strategii marketingowej, wspierającej realizację celów Monster Polska w 2015 roku. Dodatkowym atutem jest kompleksowa obsługa oraz lokalny charakter firmy ze znajomością polskiego rynku i jego specyfiki – podkreśla Bartosz Struzik, Dyrektor Zarządzający Monster Polska.

Codemedia jest największym niezależnym domem mediowym w Polsce działającym w segmencie wspierania sprzedaży przy pomocy kanałów mediowych, zarówno tej będącej efektem bezpośredniego odzewu na komunikację, jak i tej odroczonej w czasie i miejscu (kanale dystrybucji). Firma koncentruje się przede wszystkim na nowoczesnych mediach – Internecie, telewizji, mediach mobilnych, a także innych kanałach tradycyjnych i BTL. W 2014 roku Codemedia utworzyło dział GoodStory odpowiedzialny za tworzenie kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych bazujących na idei storytellingu. Do portfolio usług dołączył program TWINS pozwalający na wsparcie sprzedaży on-line, adresowany do producentów i dystrybutorów, przede wszystkim z kategorii suplementy diety/OTC i DIY.
Codemedia swoją pozycję rynkową buduje dzięki unikatowemu połączeniu kompetencji w zakresie outsourcingu sprzedaży i marketingu, silnego skorelowania zakupu i planowania mediów z celami sprzedażowymi klientów. Klienci cenią efektywność oraz wysoką jakość prowadzonych działań.
Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż i skutecznie wspiera ich sprzedaż, a wśród nich znajdują się takie firmy jak: Tesco, Polkomtel, Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM, Novascon Pharmaceuticals, FM Bank, Idea Bank, BIZ Bank, Saxo Bank Polska, Robert Bosch, Yves Rocher, Olewnik, Ebay, Lewiatan Holding
i inni.

Więcej informacji: www.codemedia.pl
meega : :
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz