Archiwum styczeń 2015


sty 14 2015 Codemedia dla Monster Polska
Komentarze: 0

Codemedia dla Monster Polska

Codemedia – największy, niezależny dom mediowy – od grudnia tego roku pracuje dla Monster Polska. Do zadań Codemedia należy m.in. kompleksowe doradztwo marketingowe oraz przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla marki na 2015 rok.

Monster Polska Sp. z o.o. (właściciel monsterpolska.pl) to międzynarodowy portal rekrutacyjny dostarczający innowacyjne produkty oraz rozwiązania wspomagające pozyskiwanie wykwalifikowanych kandydatów przez pracodawców. Z kolei osobom poszukującym pracy daje dostęp do setek tysięcy aktualnych ofert pracy z Polski i zagranicy oraz szeregu porad zawodowych. Portal został założony w 1999 roku i jest częścią Monster.com, jednego z największych na świecie portali rekrutacyjnych oraz Alma Career Oy, holdingu zarządzającego niezależnymi serwisami rekrutacyjnymi w 9 krajach europejskich: Chorwacji, Czechach, Estonii, Finlandii, Litwie, Łotwie, Polsce, Słowacji i na Węgrzech.

Od grudnia tego roku partnerem strategicznym Monster Polska Sp. z o.o. w obszarze komunikacji marketingowej jest dom mediowy Codemedia. Do jego zadań należy przygotowanie strategii marketingowej na 2015, w tym planowanie oraz zakup mediów.

Codemedia wybraliśmy ze względu na doświadczony zespół i jego profesjonalne podejście w zakresie budowania i wdrożenia strategii marketingowej, wspierającej realizację celów Monster Polska w 2015 roku. Dodatkowym atutem jest kompleksowa obsługa oraz lokalny charakter firmy ze znajomością polskiego rynku i jego specyfiki – podkreśla Bartosz Struzik, Dyrektor Zarządzający Monster Polska.

Codemedia jest największym niezależnym domem mediowym w Polsce działającym w segmencie wspierania sprzedaży przy pomocy kanałów mediowych, zarówno tej będącej efektem bezpośredniego odzewu na komunikację, jak i tej odroczonej w czasie i miejscu (kanale dystrybucji). Firma koncentruje się przede wszystkim na nowoczesnych mediach – Internecie, telewizji, mediach mobilnych, a także innych kanałach tradycyjnych i BTL. W 2014 roku Codemedia utworzyło dział GoodStory odpowiedzialny za tworzenie kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych bazujących na idei storytellingu. Do portfolio usług dołączył program TWINS pozwalający na wsparcie sprzedaży on-line, adresowany do producentów i dystrybutorów, przede wszystkim z kategorii suplementy diety/OTC i DIY.
Codemedia swoją pozycję rynkową buduje dzięki unikatowemu połączeniu kompetencji w zakresie outsourcingu sprzedaży i marketingu, silnego skorelowania zakupu i planowania mediów z celami sprzedażowymi klientów. Klienci cenią efektywność oraz wysoką jakość prowadzonych działań.
Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż i skutecznie wspiera ich sprzedaż, a wśród nich znajdują się takie firmy jak: Tesco, Polkomtel, Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM, Novascon Pharmaceuticals, FM Bank, Idea Bank, BIZ Bank, Saxo Bank Polska, Robert Bosch, Yves Rocher, Olewnik, Ebay, Lewiatan Holding
i inni.

Więcej informacji: www.codemedia.pl
meega : :
sty 14 2015 Inwestuj w siebie, czyli zawodowe postanowienia...
Komentarze: 0

Inwestuj w siebie, czyli zawodowe postanowienia na 2015 rok

 


Zbliżający się Nowy Rok to dla większości z nas moment refleksji nad życiem zawodowym. Kolejne 365 dni może przynieść wiele sukcesów na tym polu pod warunkiem jednak, że obrane cele będą realne, a co najważniejsze - konsekwentnie realizowane.

Skup się na swoich talentach
Wbrew pozorom, zamiast skupiać się na słabych stronach, lepiej włożyć wysiłki w rozwój swoich najmocniejszych kompetencji. Własne umiejętności można szlifować tak, by stać się ekspertem w swojej dziedzinie. Warto przy tym skorzystać z porad trenera lub coacha, którzy pomogą nie tylko dostrzec własne atuty, ale też wskażą najlepsze metody ich rozwijania - zaznacza Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Pamiętajmy, że inwestycja w siebie nigdy nie jest czasem straconym.

Motywuj się i nagradzaj

Do zrealizowania każdego postanowienia potrzebne jest odpowiednie nastawienie. Dobrym sposobem na zmotywowanie się jest uzmysłowienie sobie korzyści, jakie wynikną ze zrealizowania celu. Ważną kwestią w procesie motywowania jest również stworzenie systemu niewielkich nagród. Małe święto za zrealizowanie jakiegoś etapu zadania, pomoże podtrzymać zapał oraz zmobilizować się do dalszego działania. Warto pamiętać jednak, że nagroda to coś wyjątkowego i nie powinniśmy zmieniać jej w rutynę – zaznacza Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Warto również porozmawiać z przełożonym i otwarcie zakomunikować mu co sprawiłoby, że nasz zapał do pracy byłby większy.

Planuj
Ustalanie priorytetów to najprostsza metoda, by z sukcesem osiągnąć założone cele i jednocześnie uniknąć chaosu organizacyjnego. Warto wykorzystać więc do planowania codziennej pracy narzędzia, które posiadamy, np. kalendarz w poczcie e-mail, przypomnienia w smartfonie czy tradycyjne notatki. Nie wymagają one dużo wysiłku, a skutecznie systematyzują pracę.

Ucz się
By nie popaść w rutynę, warto w nadchodzącym roku postawić na rozwój osobisty. Celem może być nadrobienie zaległości w lekturze prasy branżowej, kurs e-learningowy albo zapisanie się na szkolenia czy studia podyplomowe. Możliwości jest wiele, wystarczy tylko zdecydować się na najbardziej wartościowe dla siebie.

Buduj bazę kontaktów biznesowych

Wymiana doświadczeń, pomoc w rozwoju kariery czy promocja osobistej marki - to tylko niektóre nieocenione zalety networkingu. W myśl zasady, że nie wystarczy „być tylko obecnym” w życiu biznesowym, a trzeba w nim aktywnie uczestniczyć – warto ustalić sobie za cel obecność na spotkaniach czy konferencjach networkingowych. Sprawdzić kalendarz takich wydarzeń na 2015 rok.

Dbaj o odpoczynek
Nie zapominaj, że poświęcenie czasu na regenerację sił i planowanie działań pozwala tak naprawdę pracować dużo efektywniej. Chwile wytchnienia nie tylko dodają energii – pozwalają również spojrzeć na wiele spraw w sposób bardziej zdystansowany i obiektywny. W efekcie, pomagają w podejmowaniu decyzji oraz mierzeniu się z nowymi wyzwaniami.

Mierz cele nad zamiary
Myśl o realizacji wszystkich ambicji naraz nie jest dobrym pomysłem. Nie daj się zwieść wizji, że im więcej podejmiesz inicjatyw w tym samym czasie - tym więcej osiągniesz. Takim działaniem nie tylko skuteczne się rozproszysz, ale także szybciej wypalisz – podkreśla Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Niezależnie, czy ma to być podniesienie kwalifikacji, rozwój osobisty, awans, podwyżka czy nawet zmiana pracy, kluczem do sukcesu jest skoncentrowanie się na jednym celu i konsekwentne dążenie do jego realizacji.

meega : :
sty 14 2015 Złodzieje pomysłów, czyli kto pierwszy...
Komentarze: 0

 

Złodzieje pomysłów, czyli kto pierwszy ten lepszy

 


Współczesne środowiska biurowe coraz częściej rządzą się twardymi regułami. W dobie konkurencji i szybkiego rozwoju rynku, pracownicy są skłonni rywalizować między sobą w zdobyciu nie tylko silnej pozycji, ale również uznania przełożonego. Czasami ich działania przyjmują jednak formę nieuczciwych praktyk, a nawet plagiatu cudzego projektu.

Frustracja, złość, rozczarowanie, poczucie niesprawiedliwości – to emocje towarzyszące pracownikowi, którego pomysł został przywłaszczony i przedstawiony przez kolegę z pracy jako autorski. Choć winę ciężko jest udowodnić, to kradzieży intelektualnej nigdy nie należy bagatelizować, a dążyć do skutecznego rozwiązania problemu.

Współpracownik jest zagrożeniem

Pracodawcy niezmiennie cenią u swoich podwładnych kreatywność oraz zaangażowanie. Im wyżej zostanie więc oceniony czyjś innowacyjny projekt – tym większa szansa na osiągnięcie sukcesu, zdobycie awansu lub premii. Nigdy jednak nie chwal się i nie obnoś ze swoimi pomysłami. Czasem kilka słów w luźnej rozmowie, przy kawie lub herbacie może wywołać zazdrość innych pracowników. Lepiej pozostaw więc w tajemnicy swoje plany, a skup się na ich efektywnej realizacji. Zminimalizujesz w ten sposób ryzyko, że ktoś przywłaszczy sobie wyniki Twojej pracy – radzi Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Jeśli jednak padłeś ofiarą złodzieja pomysłu, nie pozostawiaj tego bez konsekwencji. Podjęcie odpowiednich kroków może ukrócić takie nieuczciwe postępowanie.

Zachowaj spokój

Warto pamiętać, że impulsywność i lekkomyślność są złymi doradcami, a każda nieprzemyślana reakcja bardziej zaszkodzi niż pomoże. Zamiast więc dać się sprowokować oraz ponieść emocjom, należy rozpocząć od rzeczowej rozmowy z nieetycznym współpracownikiem. W stanowczych słowach przedstaw więc, że czujesz się oszukany takim postępkiem. Zbierz dowody, że projekty są kalką Twoich pomysłów i nie jest to przypadek. Zaznacz, że najważniejsza jest przecież własna kreatywność, a prędzej czy później prawda i tak wyjdzie na jaw. Unikaj gróźb, szantażu czy agresywnych epitetów. Pokaż klasę oraz profesjonalizm – zaznacza Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl.

Walcz o swoje

Jeśli współpracownik, mimo polubownych propozycji rozwiązania problemu, nie wykazuje chęci do przyznania się do winy - ostatecznym rozwiązaniem jest przekazanie sprawy szefowi. W tym przypadku należy jednak przedstawić niezbite argumenty na udowodnienie swoich racji, chociażby w postaci plików z zapisanymi pomysłami. Gorzej, jeśli osoba, która przywłaszczyła Twój pomysł jest jednym z ulubionych pracowników przełożonego. W tym przypadku należy wykazać więcej ostrożności. Szef musi dowiedzieć się o nieuczciwych praktykach i mieć szansę stanąć po stronie poszkodowanego. Jeśli nie uda się przeprowadzenie takiego rozwiązania, rozważ to, czy dalej chcesz pracować w tej firmie. Kultura organizacyjna to jeden z kluczowych elementów w niedopuszczaniu do takich sytuacji lub ich sprawnego rozstrzygania. Może jest to okazja, aby przemyśleć swoje plany zawodowe na 2015 rok i poszukać nowych wyzwań i pracy na miarę swoich możliwości, gdzie będziesz mógł rozwijać swój talent – dodaje Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl.

meega : :
sty 14 2015 Jak się wyróżnić na rozmowie kwalifikacyjnej?...
Komentarze: 0

Jak się wyróżnić na rozmowie kwalifikacyjnej?

 

Rozmowa kwalifikacyjna to najważniejszy etap w całym procesie poszukiwania zatrudnienia. Standardowo, nie trwa ona dłużej niż 30minut i to właśnie w tym krótkim czasie osoba przeprowadzająca rozmowę ocenia kandydata i decyduje o jego dalszym losie.

Dlatego, tak ważne jest, aby jak najlepiej odpowiedzieć na każde zadane przez rekrutera pytanie, nawet jeśli wydaje się ono pozornie nieistotne. W rzeczywistości, często jest to bardzo dobra okazja, aby zaprezentować swoje umiejętności oraz doświadczenie nawet odpowiadając na nieskomplikowane pytanie. Jeśli zrobimy to umiejętnie, jest szansa, że wypadniemy na rozmowie korzystniej i być może otworzą się przed nami nowe możliwości.    

Dla większości kandydatów najtrudniejsze pytania to takie, które wymagają mówienia o swoich zaletach, a przecież jest to podstawa powodzenia na rozmowie o pracę. Poniżej przedstawiamy dwa najczęściej spotykane pytania i podpowiadamy jak sobie z nimi poradzić aby wypaść korzystnie.

Co sprawia, że jest Pan najlepszym kandydatem na to stanowisko?

To pytanie może paść na niemal każdej rozmowie kwalifikacyjnej więc warto, aby przed spotkaniem sprecyzować odpowiedź dla siebie bo tylko wtedy będzie to brzmiało przekonująco, a tym samym wypadniemy o wiele lepiej niż osoba, która dopiero szuka odpowiednich argumentów w głowie.

Pamiętaj o tym, że pracodawcy niekoniecznie chcą słyszeć, że to stanowisko byłoby niezwykłą szansą na twój własny rozwój. Na pewno woleliby się przekonać, że ich firma to miejsce, w którym twoje kwalifikacje spełnią wymagania danego stanowiska, a także, że jesteś w stanie wprowadzić zmiany i nowości, których potrzebuje ich firma.

 

Co odróżnia Pana od pozostałych kandydatów? Dlaczego jest Pan od nich lepszy?

Jeśli rekruter zada ci tego typu pytanie, powinieneś potraktować je jako kolejną szansę by zobrazować swoje talenty, doświadczenie i najistotniejsze umiejętności, które nawiązują do proponowanego stanowiska. Odwołuj się do swoich zalet, które sprawiają, że jesteś lepszy od swoich konkurentów. Używaj określeń ogólnych i staraj się, aby twoje wypowiedzi były zwięzłe – konkrety są zazwyczaj lepsze od rozbudowanych elaboratów.

Możesz wykorzystać okazję i mówić o swoich pozytywnych cechach, takich jak np. dynamiczna osobowość, poświęcenie pracy i skrupulatność, jeśli tylko uważasz, że ma to znaczenie w danej sytuacji.

Spróbuj również przeanalizować związek twojego doświadczenia zawodowego ze stanowiskiem, na które aplikujesz. Jakie dotychczasowe osiągnięcia mogą mieć wpływ na twoje powodzenie i skuteczność w wykonywaniu nowych obowiązków? Co nowego wniesiesz swoją osobą do firmy?

Postaraj się mówić raczej skromnie. Możesz zacząć rozmowę od tego, że jesteś przekonany, iż inni kandydaci również mogą przyczynić się do rozwoju firmy, lecz ty będziesz w stanie poradzić sobie z potencjalnymi problemami w pracy o wiele lepiej niż ktokolwiek inny. Wymienianie własnych zalet nie jest niczym złym, lecz nie popadnij w narcyzm i przesadną pewność siebie. Powinieneś zaprezentować się jak najlepiej, a  formowanie końcowej opinii to już zadanie osoby rekrutującej.

 

Anna Kopczyńska

Account Manager

 

Meega

Serwis pracy Meega powstał w 2010 roku. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą dostarczającą od lat klientom z całego świata wysokiej jakości usługi z zakresu rekrutacji online. Skupiamy się na budowie i rozwoju efektywnego, łatwego w obsłudze narzędzia, służącego maksymalnie skutecznej komunikacji pomiędzy Pracodawcami i Kandydatami.

Wraz z naszymi Klientami tworzymy jeden z najbardziej przyjaznych, efektywnych i nowoczesnych portali pracy na świecie. Nasze największe atuty to niebywała łatwość w dostępie do tysięcy ofert pracy z całego świata oraz przejrzystość serwisu. Dzięki systematycznej selekcji ogłoszeń, dostarczamy tylko oferty pracy dobrej jakości, co pozwala skrócić czas przeglądania stron, a jednocześnie zwiększa trafność wyszukiwania.

http://meega.pl

meega : :
sty 14 2015 Jak się ubrać na rozmowę kwalifikacyjną...
Komentarze: 0

Jak się ubrać na rozmowę kwalifikacyjną – kilka ciekawych porad

Jeżeli otrzymałeś zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną, oznacza to, że informacje umieszczone w twoim CV wzbudziły zainteresowanie HR-owców. Teraz musisz pokazać się z jak najlepszej strony. Twój strój podlega ocenie tak samo jak i twój sposób wypowiedzi. Wystarczy jedno spojrzenie rekrutera, żeby podjął decyzję czy chce cię zatrudnić czy też nie. Jak cię widzą tak cię piszą – pierwsze sekundy zadecydują o tym jak potoczy się cała rozmowa kwalifikacyjna.

Pamiętaj aby swój strój dopasować do stanowiska o jakie się ubiegasz. Aplikując na stanowisko do firmy sprzątającej, niekoniecznie musisz zakładać garnitur. Najważniejsze aby wyglądać schludnie i zadbanie, aby rekruter wiedział, że tę rozmowę traktujesz poważnie.

Podpowiadamy ci jak zrobić dobre wrażenie na rekruterze. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej na pewno rzeczą niekwestionowaną jest strój oficjalny, który jak najbardziej kojarzy się z pracą. Postaw na elegancję a zrezygnuj z nazbyt śmiałego stroju. Dla kobiety najlepszym zestawieniem będzie koszula i spódnica ołówkowa, do kolana. Jeżeli zdecyduje się na garsonkę jej kolor powinien być stonowany (czerń, biel, popiel, granat, beż). Zrezygnuj z głębokich dekoltów i zbyt dużych rozcięć. Aby czuć się komfortowo zaleca się buty na niewysokim obcasie, które zakrywają pięty i palce. Przy wyborze dodatków nie można przesadzić z biżuterią, powinna być skromna, nie rzucająca się w oczy. Torebka niekoniecznie musi być dopasowana kolorystycznie do butów, ale powinna pasować do całości stroju.

Najlepszym zestawieniem dla mężczyzny jest koszula, krawat, eleganckie spodnie oraz stylowe buty. Jeżeli ubiega się o wyższe stanowisko zalecany jest elegancki garnitur. Łączenie wzorów i dodatków również powinno być przemyślane. Decydując się na wzorzystą koszulę należy dobrać gładki krawat oraz marynarkę w stonowanych odcieniach. Dla mężczyzny najlepszym dodatkiem będzie zegarek, obrączka (jeżeli posiada) i ewentualnie aktówka.

 

Teresa Sołtys

Account Manager

 

Serwis pracy Meega powstał w 2010 roku. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą dostarczającą od lat klientom z całego świata wysokiej jakości usługi z zakresu rekrutacji online. Skupiamy się na budowie i rozwoju efektywnego, łatwego w obsłudze narzędzia, służącego maksymalnie skutecznej komunikacji pomiędzy Pracodawcami i Kandydatami.

Naszym głównym celem jest stworzenie efektywnego serwisu pracy. Z każdym dniem dokładamy wszelkich starań aby nasza platforma była postrzegana przez wszystkich użytkowników jako skuteczny i godny polecenia partner.

http://meega.pl

meega : :